for LG mobiles
IMEI (ALL): *#06#
IMEI and SW (LG 510): *#07#
Software version (LG B1200): *8375#
Recount cheksum (LG B1200): *6861#
Factory test (B1200): #PWR 668
Simlock menu (LG B1200): 1945#*5101#
Simlock menu (LG 510W, 5200): 2945#*5101#
Simlock menu (LG 7020, 7010): 2945#*70001#
Simlock menu (LG 500, 600): 2947#
G-U81XX SPECIAL CODES
Code to read phone version :
- Phone without SIM
- Enter 277634#*# or 47328545454#
- Select 'SW Ver.info'
Code to reset phone :
- Phone without SIM
- Enter 277634#*# or 47328545454#
- Select 'Factory Reset'
Code to enter UNLOCK MENU :
- Phone wit SIM inside
- Enter 2945#*88110#
Test Menu 8330 : 637664#*#
Test Menu 8180 V10a: 49857465454#
Test Menu 8180 V11a: 492662464663#
Test Menu 8130-8138: 47328545454#
for IPHONE phones
دقت نماييد کدها را از چپ به راست وارد نماييد ؛
به صفحه وارد کردن شماره برويد. سپس کد *#12345#3001* را وارد کرده و Call را لمس کنيد. وارد قسمتي به نام Field Mode خواهيد شد. در Field Mode ميتوانيد اطلاعات دروني آيفون را مشاهده کنيد. اطلاعات تخصصي پيرامون شبکه ، باتري و نظاير آن.
کد #06#* به مانند ساير گوشي ها شماره سريال IMEI آيفون شما را در اختيارتان قرار ميدهيد. با استفاده از اين شماره و بهره گيري از اين ترفند ميتوانيد به اصل بودن آيفون خود پي ببريد.
#777* را وارد کرده و Call را لمس کنيد. بالانس مالي خود را در سيم کارت مورد استفاده مشاهده مي نماييد (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمريکا).
#225* را وارد کرده و Call را لمس کنيد تا صورت حساب مالي خود را مشاهده کنيد (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمريکا).
#646* را وارد کرده و Call را لمس کنيد. ميزان دقايق مانده و استفاده شده در سيم کارت مورد استفاده را مشاهده مي نماييد (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمريکا).
#21#* را وارد کرده و Call را لمس کنيد. با اينکار تنظيمات مربوط به Call Forwarding يا عمليات ارجاع تماس را مشاهده خواهيد کرد. اين تنظيمات شامل فعال يا عدم فعال بودن Call Forwarding در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access ميشود.
#30#* را وارد کرده و Call را لمس کنيد. اين کد جهت چک نمودن خط تماس به کار ميرود.
#76#* را وارد کرده و Call را لمس کنيد. فعال يا عدم فعال بودن خط تماس را مشاهده خواهيد کرد.
#43#* را وارد کرده و Call را لمس کنيد. اين کد فعال بودن يا نبودن قابليت انتظار مکالمه Call Waiting را مشخص ميکند. اين تنظيمات شامل فعال يا عدم فعال بودن Call Waiting در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access ميشود.
#61#* را وارد کرده و Call را لمس کنيد. اين کد جهت چک نمودن شماره براي تماس هاي پاسخ داده نشده به کار ميرود. نمايش شماره براي تماس هاي تلفني ارجاعي هنگامي که يک تماس پاسخ داده نميشود. اين تنظيمات شامل فعال يا عدم فعال بودن اين موضوع در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access نيز ميشود.
#62#* و #67#*و #33#* نيز هر يک به ترتيب به بررسي تنظيمات گوشي به هنگام ارجاع تماس در زمان خارج از دسترس بودن سرويس ، اشغال بودن خط و انتقال خط ميپردازد. اين تنظيمات نيز شامل Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access ميشود.
good luck